1403-07-11 05:33
59
0
91596
کارشناس سیاسی گلستان مطرح کرد:

انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مظلومان جهان

کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه گلستان با تاکید بر اینکه پایان اسرائیل در دستان فرزندان امام راحل و امام خامنه‌ای است، گفت: انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مظلومان جهان بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حسین کریمی‌اول شامگاه سه‌شنبه در اجتماع پرشور مردم گرگان در پی عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: رژیم جنایتکار آمریکا و صهیونیست باید بداند ما در مسیر حق ایستاده‌ایم و ثابت قدم خواهیم ماند، همیشه مطیع امر رهبر عزیزمان هستیم.

وی افزود: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر کوچکترین خطایی از رژیم صهیونیستی سر بزند حیفا و تلاویو را با خاک یکسان می‌کنیم اما دشمنان باورشان نشد، رهبرمان فرمودند اگر یکی بزنید ۱۰ تا می‌خورید اما آن‌ها باورشان نشد.

کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه گلستان بیان کرد: انقلاب اسلامی به آن قدرت رسیده است که تمام مستکبران را به زیر بکشاند، امام فرمودند این قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است، امروز همه دشمنان بدانند از آمریکا و اروپا و اسرائیل، دشمنان داخلی و نفوذی‌ها بدانند فرزندان امام خمینی و امام خامنه‌ای برای پایان دادن به عمر استکبار ایستادند و هرگز عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

کریمی‌اول گفت: به همه آزادی‌خواهان جهان و همه مظلومان می‌گوییم انقلاب اسلامی ایران پشتوانه شماست و به اذن الهی تا آخر در این راه می‌مانیم و هرگز از این راه روشن برنمی‌گردیم.

وی افزود: به همه دشمنان می‌گوییم شما خودتان را زحمت می‌دهید، انقلاب اسلامی را هم به زحمت می‌اندازید، به آمریکایی‌ها می‌گوییم تجربه این چند ساله را ببینید به افغانستان و عراق لشکرکشی کردید، بیش از ۷ الی ۸ تریلیون هزینه کردید و در آخر هم مجبور شدید که گورتان را از این منطقه گم کنید.

کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه گلستان خطاب به آمریکای جنایتکار تصریح کرد: به سگ هارتان اسرائیل می‌گوییم موج اول و دوم شروع شد اگر کوچک‌ترین حمله‌ای و یا تعرضی از هر گوشه‌ای حتی از شعاع ۲ هزار کیلومتری مرزهای جغرافیایی ایران به ایران شود آن نقطه کانونی را فرزندان ایران در سپاه پاسداران با خاک یکسان خواهند کرد.  

کریمی‌اول گفت: به فتنه گران هم می‌گوییم ما ملتی نیستیم که در مقابل دشمنان سر تعظیم فرود بیاوریم ما ملت امام حسینیم و این فرموده سردار دل‌هاست که جمهوری اسلامی حرم است و باید از این حرم حفاظت کنیم، ما فرزند عاشورائیم وهیهات من الذله را در عمل نشان می‌دهیم.

وی با اعلام بیعت مجدد مردم با مقام معظم رهبری خطاب به ایشان بیان کرد: هر چند که شما سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و سید مقاومت سید حسن نصرالله و شهید هنیه عزیز را از دست دادید اما ما زنده‌ایم و هرگز نخواهیم گذاشت این علم بر زمین بماند.

کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه گلستان گفت: این راه روشن که امام به ما نشان داد همیشه و مداوم استمرار خواهد داشت تا به دولت یار آقا امام زمان(عج) برسد پرچمی که همه امید داریم در آینده نه چندان دور به پا خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.